Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Sunday, April 18, 2010

träning utomhus


TAKE TIME TROY

men först en liten rapport om den blivande mamma. hon är STOR runt midjan!! och det är drygt 3 veckor kvar! hoppas att det inte är fler än 8-9 stk. hon är färdig vaccinerad mot herpes och imorgon är det avmaskning som gäller.
jag och hundarna åkte till yngve igår och tränade för första gången utomhus, jättekul.
liz fick köra lite fråndrivning bara så att hon inte skulle känna sig utanför :0) det sköter hon så fint, lugnt och städat.
don fick också ett kort träningspass, ingenting att klaga över.
nap fick 2 ordentliga träningspass. flera hämt, mycket fråndrivningar. mycket nöjd med honom. det är bara synd att jag inte kan tävla så mycket i år heller. tidigast nån gång i juli. oh well, not to worry. jag ska försöka att vara med på träningar i klubben och sedan fixa nåt till hösten. jag är rätt så bunden till jobbet och det är inte många helger som jag är ledig.
mina nya får kommer förhoppningsvis på tisdag, great :0)

No comments: