Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Wednesday, April 20, 2011

livet är underbart

det har varit mycket intensiva dagar nu. när man har varit "instängd" hela vintern måste jag passa på att vara ute så mycket som möjligt
det har varit flera dagars vallning med diverse hundar på olika ställen. jag körde killiebrae mae ute på fältet hos yngve och maggan. jag är mycket nöjd med henne. hon har varit på får ett dussin gånger c a. var till veterinär med henne idag och lämnade blodprov för rabies. jag åker till åland den 13 maj, hoppas att den är klar.
nap körde jag 2 långa hämt, höger och vänster i bråfors. inga större fel där. jag saknar mitt STORA fält i hedemora.
don är pass hund när fåren ska fodras och han delar av fåren hos erik när vi tränar. annars är det lugnt på hans front
liz är som vanligt. hon är en liten pärla som håller djuren åt mig när det behövs
min syster och hennes man landade i västerås för en timme sedan. det ska bli roligt att har dom här i 10 dagar. och sedan kommer barnbarnet david i juni
livet är underbart just nu

No comments: