Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Friday, June 3, 2011

en vecka kvar



tills david landar i sverige. jag längtar så mycket efter mina barnbarn, snyft!

annars händer det inte så mycket. det blir en del hund träning. lilla nip är en bit på väg. han har ett beteende som jag måste ändra på. han ska "springa" (obs! inte flanka) alltid i vänster varv. jag går baklänges hela tiden med fåren och när jag tar fram honom vänder han alltid till vänster. det kommer att kräva tid med honom. annars är han fin med fåren. han försöker att alltid springa så fort han kan m
en jag är ännu så länge snabbare än honom i tankarna. han kan passera tackor med lamm vid staketet utan att tappa huvudet.
är det nån som ställer sig upp mot honom stannar han och tvingar den att vända. han har inte försökt rusa in eller bita.

jag håller på att ändra "stilen" i mitt hem.
jag tycker om shabby chic stilen. jag har köpt flera stycken fina handbroderade bordsdukar ifrån england. den ena är ifrån 50 talet, mycket vacker.
jag söker nu en pottskåp! är det nån där ute som har en till salu är jag intresserad

No comments: