Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Saturday, October 15, 2011

KM Nöt 2011

imorgon åker jag och hundarna till Borlänge och ställer upp på årets KM Nöt.
Det är ett helt år sen sist jag tävlade men jag är laddad som vanligt.
Nap och Liz är med, Don och Nip är ressällskap :0)

Nip börjar visa rätta tendenser (äntligen) han har bara varvat i 100km i timmen utan att titta på djuren!! efter några försök plockade jag bort honom ifrån allt som hade med vallning att göra. när han gick mot djuren igår såg han ut som pappa troy. jag har inte bråttom med honom och det tar den tid det tar. ingen idé att forcera honom.
min syster, hennes man, dotter och barnbarn kommer nästa vecka :0)))))))
det är väldigt ensamt ibland, ska bli kul med besök

1 comment:

jennypenny said...

åh vad roligt, finaste Nippen!!!
Hälsa din fina syster från mig!
KRAM