Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Wednesday, January 18, 2012

vinter

vallning ligger på en mycket låg nivå just nu. det är isigt ute och jag vill inte utsätta mina hundar eller fåren. det är ganska stor risk för sträckningar på ett sånt underlag. det finns gott om tid för träning längre fram.
däremot har jag läst ganska mycket. jag är en mycket stor queen fan och jag köpte 2 stk böcker om freddie mercury. han var en fantastiskt människa. utseende mässigt påminner han mig om min bror alan.
freddie mercury betalade det högsta priset för hans livstil.

på fredag fyller David år. tänk att han fyller 9 år, tiden går alldeles för fort

time nows första kull efter min don fyllde 6 år den 12 january. om jag hade haft tid och plats skulle jag har tagit en sista kull på liz senaste löp. men, det blev inte så. allting har sin tid

No comments: