Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Tuesday, April 10, 2012

vi har varit iväg till anita i västerfärnebo igen. mycket nöjd med ALLA hundar. det var 15 grader i solen, underbart.
efter det styrde jag bilen över till carina vid folkärna. hennes får sprang som galningar, små skogsfår!. det var jättekul att köra hundarna. Nip fick vara inne i 25:an med lina på. det var inga bra får för en unghund. carinas lilla spot fick gå med lina och känner av hur han ska flytta på får. han var ganska tänd på dom! carina fick tips om att skaffa "tyngre" får till lilla spot. inte bra för en unghund att känner hela tiden att fåren sticker.
min syster med man är här just nu, typiskt att det regnar! nästa gång dom kommer är det på en enkel biljett :0)
jag ska iväg i slutet av april och träffa mina utländska vänner. när jag kommer hem ska nip blir av med 2 små "grejor" jag tror att han kommer att mår mycket bättre utan.

No comments: