Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Wednesday, August 19, 2009

kort vecka

arbetsveckan är förkortad med en dag. min syster och hennes son kommer hit på fredag :0)
julie bor utanför manchester och ska flyga till arlanda, ska hämtas kl 22.00. lee bor utanför london och ska landa i västerås kl 14.20!!!!! det blir många mil men vad gör man inte för släkten
igår köpte jag en ny kamera. en canon eds 1000d med 2 objektiv. en riktig onödig pryl (dyr också) men jag tyckte att jag hade förtjänat lite lyx efter allt som har hänt mig sista året. jag tycker om att fotografera ute i naturen och även om min canon ixus har varit bra så vill jag satsa på en "nästa stegs kamera"
jag tog dessa bilder med min canon ixus. bra upplösning tycker jag

3 comments:

Anonymous said...

För mig skulle det duga bra med en Canon Ixus om jag fick till så där fina bilder./Mona

Anonymous said...

Jag har en sådan kamera och är jätte nöjd med den. Ser fram emot många fina bilder. 7 Heléne

thisismylife said...

Hoppas ni har det bra! KRAM