Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Wednesday, December 8, 2010

låg varv


allting är på lågvarv just nu. att träna hund är inte att tänka på! hur kan man hitta inspiration när det är 20 minus ute? jag har inte "tränat" mina hundar på hur länge som helst. det sista vi gjorde var att flytta fåren till deras vinterhage bakom min ladugård.
vi satt in en värmekabel i vattentunnan idag. hoppas att det fungerar och jag slipper knacka is hela vintern!
jag lyckades trampa sönder mina glasögon i helgen, suck! jag ska till optikern på tisdag, ännu en onödigt utgift.
jag har varit MYCKET trött sista tiden, då bestämde jag
att det är dags för en liten semester. jag ska vara hemma i 10 dagar och bara slappna av. underbart!
min lilla stuga med julbelysning

2 comments:

Anonymous said...

Nej, det är på tok för kallt för träning. Har lyckats klämma in ett par, tre pass när det varit lite mindre kallt men dom var korta.
På tok för korta.
Onödigt med glasögonen, hördudu ;-)
men det blir så där fel ibland.
Hoppas du får en fin semester med mycket vila, avslappning och myspys.
Kanske kan det bli lite varmare så du kan träna en sväng också. Det är i alla fall medicin för själen för mig. Ha det gott / Heléne

Åhza said...

Har du ett svårt synfel? Annars kan du beställa glasögon på nätet för en bråkdel av vad det kostar hos optikern! Jag brukar köpa hos favoptic, förbrukar måååånga brillor!

Åhza och Dolph