Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Monday, September 15, 2008

hem igen

nu är jag hemma igen efter en fantastiskt 4 dagar i wales.
jag har tagit mycket kort men det kommer senare när jag har kabel till kameran
först ett JÄTTEGRATTIS till karin mattsson som höll en väldigt hög standard med sina 2 hundar sammie och lyn. hon är en mycket skicklig förare. efter hennes runda i finalen med sammie stod tv och tidningar på rad för att intervjua henne.
aled owen gjorde en sortering som kommer att bli svårt att slå. han är en fröjd att se
det var 3 fält med 40 hundar per fält i 2 dagar, 42 hundar till semifinalen och 16 till finalen!! det var nästan för många, jobbigt att springa emellan och kolla på alla inprickade ekipage. jag bestämde mig att inte titta på svenska hundar, det kan jag se vilken helg som helst. karin är en kompis och det är annat. aled owen, jim cropper, kevin evans med fler var så jäkla häftigt att se. det skulle ta mig flera dagar att beskriva allting som sågs där borta. det blir mer när jag har bilder att skriva om
jag köpte visselpipor och en mycket häftig stav gjort på hassel och jacobhorn. tur att jag inte tog ut mer pengar, det kunde har blivit en hund också
jag såg en bror till min liz som finns i portugal, han kom inte till semifinal men var kul att se

No comments: