Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Tuesday, March 15, 2011

Elräkning



vem vill ha min elräkning? ni får den alldeles gratis!
det är sjukt hur mycket pengar det kostar för lite värme och lite ljus. och sedan läser man om otroliga vinster vattenfall och diverse företag har. MINA PENGAR!!!!! inte allt men en del.
nå ja, det hjälper inte att klaga. det är bara att betala och se glad ut
tandläkaren! vem vill ha min tandläkarräkning? eller rättare sagt tandhygenisten.
jag kan säkert fylla en A4 med all som
har fått mina surt
förvarvade pengar.
det bästa sätt att bota det är att jobba ännu mer!
jag är mycket tacksam att jag har min hälsa, jag kan jobba mer om det behövs. jag ska inte gnälla egentligen. det finns tusen miljoner saker som är mycket värre. Japan, cancer. jag kan göra listan lång

imorgon ska jag och hundarna åka till bråfors och träna,
oh vad jag längtar till våren och öppna ytor

bilden är på Killiebrae Maes pappa Zac



1 comment:

Irene said...

Hej,där! Har inte varit in på din sida på ett tag. Den är fin, och trevlig!! Vi har ungefär 24 lamm hittills, fler blir det! Kramis Grannen!!