Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Tuesday, March 1, 2011

vi blickar framåt

det är ljusare, lite mildare och det känns att våren är på G
igår var det plusgrader och idag står det -14!
jag var till eriks fårhus igår och tränade mina hundar. jag går inte inne på detaljer eftersom sånt är bara tråkigt att läsa om när det gäller andras hundar. jag är nöjd med alla 4 och bara längtar tills gräset kommer fram
jag har varit mycket trött sista tiden. jag har inte orkat mer än att jobba egentligen. hund träningen tar inte så mycket på kroppen eftersom jag sitter på en pall i ett hörn och vissla runt 3 av dom
jag ska till åland i maj, jättekul! det blir en minisemester på 4 dagar
med lite tur så kommer mitt barnbarn david hit till sommaren. så fort jag får datum mm av pappa ska jag boka in en hel månads semester. UNDERBART eftersom jag saknar barnbarnen väldigt mycket
nu ska jag lägga mig rakt lång i soffan. jag vaknade mitt i natten med en sjuhelsikes huvudvärk och jag ska jobba efter lunch

1 comment:

Anonymous said...

Opps, måtte inte vara som andra för jag gillar detaljerade beskrivningar/tankar av hundars träningar. Även andras. Får många tips och uppslag av att läsa sådana. Hoppas du piggnar i snart. Heléne