Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Tuesday, March 24, 2009

please bring me sunshine


nu är jag TRÖTT på vintern. det var -8 och en svinkall nordlig vind imorse , mina stackars nyklippta får :0( jag längtar till sommaren och tävlingar med mina hundar.
jag var till glanshammar i söndags och tränade mina hundar. första vändan gick INTE ALLS!
snacka om olydiga hundar. jag har inte tränat på fält på hur länge som helst och det märktes på en gång. don skulle inte gå vänster, nap skulle inte stanna och liz bara sprang PUH!
"lilla" don fick gå i trädgården som var hal som f::n
nåväll. efter lite hot om försäljning och diverse framtids planer gick det mycket bättre. jag ska dit igen den 5 april och påskafton. det är en bit att åka men vad gör man inte för sina hundar.
måndag/tisdag har jag varit hos erik brate och det har gått bra. den lilla tar sig tycker jag
jag besiktigade bilen imorse utan anmärkning whoopie!!!!!!
imorgon ska jag såga ved hela dagen men tors/fred blir det träning igen hos erik.
see you :0)

3 comments:

Anonymous said...

Håller med dig om att NU FÅR DET BLI VÅR!
Vilken bra träning det blev i Lillkyrka. Tyckte det var bra upplagt. Håller med om att det var lite ringrostigt i början. Har också mest tränat på små ytor förut.Ser fram mot nästa gång.
Ewa o Tea

Lena W said...

Tack gail
ja min man kan vara mycket omtänksam och romantisk.

Skönt att bilen gick igenom utan anmärkning, nu när du fick en så dyr vatten räkning


Längtar också till att få se bar mark och få träna dogsen
Kram/ Lena

Anonymous said...

Jag får ta med lite snällhet till påsken:-)