Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Monday, March 9, 2009

??????

många frågetecken före veckan.
hur kan en hund som har fått sitt V reg nummer inte blir klassad som godkänd vallhund?
måste man vara tillgänglig på telefon/internet 24 timmar om dagen?
får man inte har en "dålig dag" som vilken annan människor som helst
nej, tydligen inte.
jag blev tillfrågad att ställa upp som kandidat till TK 2009/2010 men nu har jag sagt ifrån.
jag har mycket egna problem att handskas med. sorgen efter min bror, sorgen efter min man (skilsmässan) dåligt med jobb och ont om pengar.
nej, att får skit för att man ställer upp gratis tänker jag inte göra och ännu värre att får skit av folk som inte har med saken att göra. thanks but no thanks

5 comments:

Amanda said...

Hej Gail!
Det låter som att du har en mindre bra dag idag... Det har vi alla ibland. Känner med dig, tänker på dig! I morgon är en ny dag.
När jag känner mig som du gör nu, och är ledsen, och känner mig ensammast i världen (man gör det ibland, men det går över det med...)så brukar jag säga till barnen att "jag behöver vara ledsen nu. Det går över. I morgon är en ny dag. Men jag behöver vara ledsen nu." Och de har lärt sig att i morgon ÄR en ny dag. Och solen tittar fram igen.
Jag hoppas att Tes och jag kan hitta tid att komma förbi och se hur du har det. Tänker mycket på dig.
Amanda

Anonymous said...

*kraaaam*

Anonymous said...

Gail, så här är det:
När vi längtar efter ett liv utan svårigheter, påminn oss då om att ekar växer sig starka i motvind och att diamanter framställs under hårt tryck.
Synd att du inte ställer upp till TK
du hade säkert gjort ett bra jobb där./Mona

Ewa said...

tråkigt att det skulle bli så, men du gör rätt. Tänk på dig själv och ge dig inte in i något som inte känns kul. Du har haft nog med elände och behöver positiv energi.

Anonymous said...

Aldrig fel att sätta sig själv i första rummet! Hoppas du fortfarande känner att det var DITT beslut! För låt aldrig ngn annan tvinga dig avstå ngt du verkligen vill! OK?

Kraaamr till dig!! Lottie