Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Wednesday, October 21, 2009

träning träning träning!!!!!!

idag var jag till bråfors med liz. jag lämnade grabbarna hemma eftersom liz höglöper.
don är så konstig när liz höglöper, han drar fram allt möjligt och lägger den på mattan. det kan vara en kameraväska, morgonrock, handväska! han gör ingenting annat än att ligga bredvid den.
nap skulle jag ville placera om hos någon som behöver en bra gårds hund. han klarar allt, och duger som tävlingshund men jag vill inte sälja honom. jag måste vara säker på att han får ett bra hem och att han inte säljs vidare. jag har inte tid eller djur för 3 hundar
det gick mycket bra med träningen. yngve och maggan var där och jag fick köra lyn. 2 härliga tjejer liz och lyn
jag ska tävla på lördag och tänkte finslipa liz innan. jag jobbar till kl 10 och börjar igen kl 14.00. hoppas att jag hinner

No comments: