Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Tuesday, November 17, 2009

händer inte mycket

på vallningsfronten. jag har varit till söderbärke och fagersta och tränat lite. jag har inte tid att träna så mycket som jag skulle vilja. jag jobbar 180 timmar i månaden med långa dagar som börjar 8.30 och slutar 22.00.
jag surfar runt på andras bloggar och läser om deras träningar, tävlingar, kurser mm och önskar att jag hade lika mycket tid över. har dom inte att jobb att gå till varje dag? har dom inte lika tomt i plånboken som jag? får nog vinna på lotteriet, skaffa en rik gammal gubbe eller blir sjukskriven kanske

4 comments:

Erika said...

Men på fredag vill jag se svetten rinna i pannan på dig när du tränar dina EGNA hundar!!! Förstått? haha
Jag, magen, loviz och trixa kommer iallafall :)

Anonymous said...

Ja, jag håller mä, synd att man måste jobba och nu är det ju mörkt när man kommer hem. Längtar redan till vååååren. Ylva o Sid...

Anonymous said...

Men Gail, jag hade ju lösningen på dina problem, men du fegade tydligen ur....

Anna Ö

gail said...

inte vill jag bli anmäld för att röva bort unga pojkar hehe