Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Tuesday, March 16, 2010

lilla liz!

liz fick sin första spruta mot herpes viruset idag, den andra ska hon tar om c a 4 veckor.
igår hade jag gjort en smulpaj med äpplen och ställt den i skåpet där jag hade tänkt har den över natten men lilla liz tyckte annat. hon öppnade skåpet (hon behövde inte dra fram en stol) och fick ut formen och åt upp en tredje del av den !!! hon har ALDRIG gjort så här förut, kanske ett tecken på dräktigheten. jag ska ultraljuda henne efter 28 dagar och räknar med valpar runt den 12 maj och leverans i mitten på juli
jag har ansökt om ändring av mitt schema så att jag är ledig varje onsdag e m, jag tänker har lite olika kurser sommar halv året. så fort snön är borta ska jag ta hem nya får.

1 comment:

Anonymous said...

Det vet du väl.... havande kvinnor får vissa begär. I Liz fall kanske det är äppelpaj, hi,hi Själv måste jag vara havande för jämnan, ty suget har inte bedarrat det minsta trots att det var 18 år sedan jag var gravid, fniss. Tack för att ordnar och fixar så snällt till en som jobbar konstigt. Vi ses / Heléne