Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Tuesday, March 9, 2010

parning

imorse var jag ute med hundarna och liz ställde upp sig för don!! jag såg att hon lämnade en liten blodfläck på golvet i söndags men nap är så snabb att hålla rent efter henne. det är möjligt att hon började sitt löp tidigare. då ringde jag till yvonne och frågade om jag kunde komma redan idag, självklart sickan!
in med hundarna i bilen och raka spåret till kallasgården. jag släppte ut liz ifrån bilen och hon nafsade efter troy på en gång. vilken tur att jag hade med en stor säck med foder till henne, hon kanske höglöper till helgen. vi fikade och yvonne visade mig runt stallet mm och sedan åkte jag hem. när jag kom till säter ringde det på min telefon "dom sitter ihop" säger yvonne. jättekul!!!!!
jag ska hämta hem henne på torsdag och nedräkningen har börjat :0)

2 comments:

Anonymous said...

Grattis! Nu är det bara att vänta. 63 dagar.
Kram Nina

Anonymous said...

Så vecka 19 då alltså. Nice!Då är de i perfaåldern när jag kommer..wiiiiii!!!!