Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Tuesday, November 25, 2008

eländes elände

min bil !!!!
före gången jag var i stockholm pajade bromsen. jag kom hem till baggbron och beställde tid före veckan. han hade fullt upp med en massa andra eländiga bilar men kunde klämma in min så att jag kunde åke till stockholm och jobba.
vad händer när jag kommer till stockholm ?
bakrutan blir 1 million små glasbitar och ramlar ut, och in i bilen. vad gör jag med 2 hundar där bak plus massor med baggage. jag hade david med mig och han hade 2 väskor plus mina egna plus en säck med rena moppar.
det var bara att tejpa en plastpåse över hålet och hoppas att det håller tills det blir fixat.
nu står den eländiga saken hos glasmästaren och ska få en ny ruta.
vilken tur att jag har en 100 kronors sedelträd ute på min tomt. det är bara att plocka när det behövs !!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Sånt träd skulle jag också vilja ha. Kan man få ett skott?? Heléne

Anonymous said...

Du skrev väl att din granne skulle hjälpa dig ta ner träd på tomten. Han tog väl inte fel och fällde sedelträdet?/Mona