Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Saturday, January 1, 2011

Det nya året är här

hur kommer 2011 att ser ut? som tur är vet vi inte vad som kommer att hända MEN det finns flera saker som jag hoppas att vi klarar av.
i år hoppas jag att jag och mina hundar är mer aktiv än före året. jag tävlade 1 gång på KM Nöt. i år ska jag försöka att tävla nöt med liz och nap, kanske kvala in till SM. vem vet? don ska bara hjälpa till hemma, och borta om det behövs men jag tror inte att det blir nån tävling åt honom.
mae ska utvecklas i den takt som hon bestämmer. jag skulle kunna godkänna henne i år men att stressa fram det är inte bra för hunden. det kommer när det kommer.
jag hoppas att det blir flera turer till åland, ska dit i februari. mycket trevligt folk där.
jag har inte bestämt om liz ska få en sista kull. jag hade tänkt mig Troy en gång till men han finns inte längre.
det blir nya grisar i år. det var jätte roligt med pinky och perky. fina djur :0)

No comments: