Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Thursday, October 16, 2008

not a lot of dogs

det är ganska lugnt just nu med hundarna. jag jobbar i stockholm och hundarna vilar ifrån vallningen
vi började med att sätta stängsel i helgen. jag har burit mina stolpar 5 varv runt baggbron (känns det som) det var in i bilen ut ur bilen ute på fältet fram och tillbaka. det var ganska blöt där ute och jag vågade inte köra ut med min bil. det är bara en kortsida kvar att stängsla och elrep att sätta upp. sen är det bara att hämta hem fåren, kul :0)
har fått rapport ifrån jonas om lilla nap. han är nöjd med honom, kul :0)
det verka som liz är på gång att löpa. hon skvättar överallt och don och nap är väldigt förtjust i hennes doftmarkeringar. jag ska göra ett försök till med nap, jag kanske skickar iväg don när hon höglöper.
jag köpte en stegräknare före gången jag var i stockholm och igår gick jag 20100 steg, puh!!!!! det kändes igårkväll
jag åker hem till baggbron imorgon e m, oj vad jag längtar hem

1 comment:

Anonymous said...

Jätte bra att Jonas är nöjd med Nap, jag förstår att han är det. :)

Mvh
Helena