Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Thursday, October 2, 2008

snart SM

inte för att jag är deltagare men jag ska sitta som domarsekreterar lördag/söndag. jag hoppas att det blir bobby henderson. han har MÅNGA års erfarenhet av hundar och får.
idag var jag till hästa gård och fick köra lite med mina hundar, tack tom :0)
det kom en tjej cyklande med sina hundar lösa !! och självklart så sprang alla 3 inne i får hagen. det var små pudlar men jakt instinkt fanns. tänk att folk aldrig kan läsa skyltarna där det står att man INTE få har lösa hundar inom naturreservat. det gick bra men det kunde ha gått åt skogen med får överallt.
jag ska till veterinär på måndag för rabiesblodprov. vi ska ingenstans ännu men det är bra att det är gjort.
lottie (somollis) ska bo hos mig över SM helgen. hon kan testa nya hundgården. jag ska lägga ut bilder på den så fort jag kommer hem

No comments: