Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Saturday, December 6, 2008

lite av varje

igår hade vi träning hos mig , ylva/sid, yngve/lyn, ulla karin/ben och jag med nap. nu är min nya hage inte lika stor som vid stubbersbo men det går att träna där också. fan!!! nu gick strömmen igen. slutar innan batteriet tar slut
nu är strömmen tillbaka :0)
idag var jag ute i hagen med liz och fåren. hon fick driva fåren framför mig samtidigt som jag gick och slog bort all snö ifrån tråden med vallkäppen. tror du att hon blev påverkad av ljudet när jag misshandlade staketet ? NEVER IN HER LIFE skulle hon lämna fåren för att det låter konstigt runt omkring. hon dör hellre.
jag körde samma sak med nap och inte hellre han skulle lämna djuren.
det kom blivande valpköpare idag och jag visade nap och liz i fårhagen . lena och familjen tyckte om det dom såg och beställde en valp.
nap fick nosa henne i rumpan idag, ett bra tecken
fortsättning följer

4 comments:

Anonymous said...

Hej
Alltid lika kul o träffas o träna.
Nu håller vi tummarna för Liz o Nap. Vi höres...Ylva o Sid.

Anonymous said...

Jag har ju alltid sagt att dina hundar är jätteduktiga. Det kommer att bli fina valpar efter Liz och Nap, hoppas bara att Liz förstår det också./Mona

Anonymous said...

Tack för i lördags!
Familjen säger redan att jag får GÅ UT om jag ska blåsa i pipan...får nog köpa fler i juklapp för den är oftast upptagen av någon annan... Micke vill ha mååånga får efter att ha sett EN av filmerna...undrar vad det ska bli efter den andra filmen...
Pengarna borde ha kommit in idag. Stefan hälsar att han är bäst av oss på att vissla.
Ha det bra!/Lena

Anonymous said...

Hur går det med parning? Får dom till det?
Nina