Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Thursday, December 4, 2008

äntligen

nu har jag en tvättmaskin som går att tvätta i, en toilett som jag kan pinka i och bara trycka på en knapp istället för att gå ut och hämta en hink med vatten! en vedspis, men den går inte att elda i. sotaren måste komma och besikta och han hade inte tid innan jul, SUCK!!!!!! jag har flyttat runt lite möbler, slängt ut en bokhylla och gömt en massa saker under sängen. puh det är jobbigt när man har så litet som jag.
jag längtar till våren, grönt gräs återvändande fåglar mm. jul skippar jag i år. inte kul när man är själv

2 comments:

Anonymous said...

Hmm. Köpte du en stuga med utedass;-)
Försök att få tag i en billig barack till stugan så kan du stuva undan allt där som du inte får plats med!:-)
Nina

Anonymous said...

Grattis till tvättmaskinen och dasset, går inte att leva utan dom!
Det finns nya bilder på Dolph i bloggen om du vill se, han är en handfull!
Åhza