Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Thursday, April 23, 2009

hur får man tiden att räcka till ?

nu har jag varit hos gunilla igen X 2. en gång på väg till stockholm och en gång på väg hem och vi har tränat MYCKET och BRA. hon har 8 stora stutar som går i en stor hage och vi har tränat allt möjligt. look back delning fråndrivning och crossen så klart. utan att skryta så är jag mycket nöjd med hundarna. jag LÄNGTAR till första tävlingen i Juni.
när jag kom hem idag tog jag fram motorsågen och klyven och fixade ved som kommer att räcker ett tag till kommande vintern. sedan tog jag cykeln och hundarna och cyklade c:a en mil. på väg hem träffade jag brandkåren ifrån skinnsberg som brände av ett fält i byn och då passade jag på att fråga om det gick att elda i min får hage. klart att det gick ! jag fick slänga mig över till fårhagen och stänga i djuren och det tog ett par timmar och 500 kr att snygga till deras hage.
imorgon ska jag till st skedvi och ulla karin och valla in hennes djur. jag måste komma ihåg att äta ordentligt imorgon. ibland har jag så många järn i elden att jag missar att äta, NOT GOOD

2 comments:

Anonymous said...

Man kan bli utbränd även av roliga saker så var försiktig. Jag vill ju inte att du ska bränna ut dig eftersom jag vill komma till dig och träna. Glöm inte att äta!!/Mona

Anonymous said...

Du har verkligen mååånga järn i ;-) elden. Glöm bara inte att ta hand om kropp och själ. Men jag vet, det är lätt att glömma det när men har skoj. Kul att du är nöjd med träningen. Hoppas det fortsätter så. Lycka till nu och sköt om dig / Heléne