Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Monday, April 20, 2009

jobbat hela dagen

min dag börjar alltid runt 06.00 tiden. ut med hundarna och sedan hem till en kopp te.
efter att jag hade läst tidningen på nätet och ätit gröt åkte jag över till fåren med hö vatten och pellets. lång promenad med hundarna och sedan blev det full rulle.
Målade stora trädgårds bordet
Satt ihop hammocken (hur stavas det egentligen?)
Sågade en hel hög med ved
Klev samma hög med ved
åt lunch
Spikade ihop en vedbod (blev riktigt snygg)
Staplade all ved inne i vedbod
flera korta kiss promenader med hundarna imellan
jag orkar inte diska men måste ut och hämta in tvätten
imorgon åker jag till stockholm men ska förbi gunilla och träna hundarna på hennes nötter, YIPPEE

2 comments:

Anonymous said...

yippeee för oss båda! Känns roligt att komma igång. Saknar att ha får:-(

Anonymous said...

Pust, din dag var verkligen fullspäckad.
Lycka till med träningen.
Heléne