Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Friday, April 17, 2009

yeh, äntligen

nu har vi vallat nöt för första gången i år TACK GUNILLA jag åkte förbi gunilla på väg hem ifrån stockholm och körde igenom alla 3. jag är mycket nöjd och glad över mina hundar. jag längtar till årets första nöttävling
jag har fri tillgång till gunillas djur och jag ska passa på varje gång jag åker till och från stockholm. jag har fått extra jobb den andra veckan och då blir det träning 2 gånger varje vecka, vilken lyx

jag har fått bilder ifrån nina av Time Now Sue. hon är den första i andra kullen som är höftröntgad och hon fick A

2 comments:

Anonymous said...

Apropå vatten..kolla in den här:
http://kranvattentillsalu.webs. com/
Härligt med träningen!!!

Kram

Ingela och Göran said...

Visst är det skönt att komma igång med vallningen. Tack för ett bra samtal om blog contra hemsida, vi valde hemsida.

http://web.telia.com/~u18408972

Här kan du se att 4 små valpar har kommit till världen. Alla 4 är mörka, pigga och runda.

Hälsningar Ingela och Göran