Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Wednesday, April 8, 2009

tävling

nu har jag anmält och betalt till årets första tävling. det är klubbens IK1 i Lillkyrka i Maj. eftersom jag jobbar i stockholm varannan vecka missar jag flera tävlingar men har anmält Liz till IK1. det är SDV tävling där vi har förtur och inga problem att komma med. sedan blir det nöttävlingar för fullt. SULVK har 2 stk NN2 i början på Juni och sedan ska jag ner till småland i Juli och tävla alla 3 hundar. det blir 18 startar på 4 dagar !!!
jag har pysslat mycket hemma denna veckan. jag har bytt till sommar däck, sågat en hel hög med ved och kört flera kärror med grus. inte konstigt att jag är trött på kvällen. david är hemma hos mig hela veckan. han är jätteduktig och hjälpar till. han håller på att lära sig åka cykel. han har stöd hjul och det går mycket bra. min egen cykel har jag lämnat in för "däck byte" också.
jag har min son kjells hund alfons den här veckan. kjell åkte till italien för att klättra i berg och jag passar hunden. han är 14 år men tror att han är 4 !! han är mycket kär i Liz och bråkar med Nap om henne. han skäller ganska mycket också, lite senil kanske.

3 comments:

Ann said...

Nu finns det film dra och Peg i våran blogg:)

Glad Påsk!

Anonymous said...

Här händer det inte mycket med husförsäljningen faktiskt. Trodde vi skulle vara i full fejd med att packa typ. Ska lägga tid på tentaplugg och agility;-)istället.
Var på visning idag och ser ut som vi flyttar till den där lägenheten jag nämnde i tel!!! Så glad!!
Glad påsk!!!

Anonymous said...

Glad Påsk Gail !
Vi hörs o syns, Ylva o Sid.