Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Wednesday, December 9, 2009

ledig dag

idag var jag ledig ifrån jobbet och självklart stängde jag av larmet. gissa vilken tid jag vaknade imorse.......... kl 10!!!!!!!!!
det blir bara värre och värre, (eller bättre och bättre)
jag blev bjuden på mat hos yngve och maggan i söderbärke och det var bara att tar sig dit. ingen bråttom eller panik idag, bara koppla av och tar det lugnt. vi började med lite träning och det gick mycket bra tycker jag. detaljer är onödiga, vi förare var mycket nöjda med hundarna och det är det viktigast. vi fikade framför tv:n och tittade på när derek scrimgeour vann english nationals 2008 med killiebrae laddie. vilken hund! och vilken förare! vilken inspiration vi fick :0)
maten var som vanligt, (av den bästa sorten) maggan är mycket duktig på att laga mat.
vad bra man mår i trevliga människors sällskap.
vi kollade susan boyle på youtube.com det kan jag verkligen rekommendera. tyvärr så finns det många som dömer en människa efter utseende men där gick alla bet. susan boyle är en "vanlig" människa med en fantastiskt röst. hon har sålt över 1 million cd skivor sedan den 23/11. vilken succé
nu längtar jag till nästa träningstillfälle, hoppas att det blir snart

1 comment:

Anonymous said...

Åh, vilken härlig dag du haft!
Träning, dukat bord, bra tv-underhållning och fantastisk musik. Allt detta i goda vänners lag. Toppen!! Det var ni värda.
Själv hoppas jag på att min flunsa ska fara åt fanders. Enda fördelen med den är att jag inte har något annat val än att ta det lugn. Och kanske är det just vad den är till för. Ha de gott / Heléne