Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Sunday, December 6, 2009

vi hann inte idag

idag skulle liz och jag har tävlat på bråfors men tiden räckte inte. före gången vi tävlade där jobbade jag ett pass före, byte plats och hann ditt. idag hade jag start nr 9 och räknade med att vi hade bra med tid att hinna dit. MEN, sjukskötarskan kom vid 9 tiden och det tog sin tid. jag hade ringt till ylva när jag visste att vi skulle får besök och bad henne stryka oss ifrån tävlingen. vi var klar 10.15 och ylva ringde precis när jag hade slutat. nr 9 var ute på banan! jag skulle aldrig har hunnit dit.
jag tog ett pass med yxan istället och nu har jag en bra hög med ved

2 comments:

Anonymous said...

Jätte tråkigt att du inte var med.
Hoppas du får mera tid nästa år.
Heléne

Anonymous said...

Verkar som om du har det ganska tufft. Var snäll mot dig själv ibland. Lata dig och gör trevliga saker när tillfälle ges.

Kram Lisbeth