Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Wednesday, December 2, 2009

ledig dag

imorse vaknade jag klockan 09.30!!!!! jag har inte sovit så länge sedan jag gick i skolan tror jag. hundarna tyckte det var jättekonstigt att matte låg så länge. det blev en snabb promenad (minus grader ute) och sedan var det dags för frukost, en stor tallrik gröt mmmm.
vi hade bestämt träff på bråfors kl 11 och jag tyckte jag var ute i god tid när jag skulle ut till bilen kvart över 10. icke sa nike. det gick inte att öppna dörrarna till bilen, suck vad gör man? jag slet o drog i den ena dörren och fick upp den till slut och kunde starta bilen. sedan var jag tvungen att plocka bort nätet till hundavdelningen och klättra igenom och sparka upp bakdörrarna. not good!
vi kom till fagersta i tid och hade en mycket trevlig dag med ett gäng entusiastiska vallhundsförare. jag körde liz och don och var mycket nöjd med bägge två. liz brukar vara hållhund men idag fick hon bara träna. nap, stackarn fick sitta i bilen. han känner av sitt bakben och han ska inte tränas på hela vintern

No comments: