Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Friday, February 20, 2009

home again

det tog 3 timmar att åka hem idag !!!! som vanligt var den någon som hade krockat strax efter Hjulstakorset på E18 enköpingsvägen. folk kör som besatt ibland.
jag åkte förbi ylva och hämtade Time Now Don för träning den här veckan. lördag och söndag ska jag åka spark med alla 4 hundar och sedan har jag bokat tid i eriks fårhus 4 dagar nästa vecka. det blir mycket bra för lilla don. vi har alldeles för mycket snö i fårhagen för att göra nåt med hundarna. men den tiden kommer.
det har varit en kämpig vecka på jobbet, tungt och sena kvällar. dagen börjar kl 06.00 och slutar c:a 23.00. det känns i kroppen att man inte är 25 längre, det gör ont överallt och det tar tid att återhämta sig efter veckan på jobbet.
jag var inne på valpförmedlingen idag och PUH vad jag är glad att inte liz väntar valpar nu. det kan bli svårt att bli av med alla valpar.

1 comment:

Anonymous said...

Usch vad du sliter Gail, du måste försöka ta det lite lugnt, trots allt finns risken för utbränning. Det är ju tur att du vallar och tycker att det är roligt men man måste ändå vila ibland.
Du har så fina och duktiga hundar så du hade nog blivit av med valparna. /Mona