Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Saturday, February 14, 2009

valentines day

alla hjärtans dag idag, en mycket vackert dag med sol och klar blå himmel.
david och jag åkte till SDVs årsmötet Säter via Stubbersbo. det gjorde ont i hjärtat att åka förbi och tänka på den tiden vi bodde där.
väl framme i säter samlades vi (inte så många) och gick igenom en massa punkter. ekonomin ser okay ut och 2009 ska bli ganska "kravfri" för klubben. det behövs en lång lätt period för klubben att hitta sig själv igen. det har varit ganska dött ett tag.
Maj Samuelsson fick brates vandringspris för att hon ställer upp i vått och torrt för klubben. STOR kram maj
jag fick gunnar anderssons stipendium på 1000 kr för mest lovande nöt ekipage 2008, tack alla som röstade på oss
jag ska använda pengarna till att gå nötkurs till våren
jag fick min medalj för KM Nöt 2008 med Don och "Radjas vandringspriset" för vinsten
jag vann en fin svampkniv i SM foto tävlingen, kom på 4:a plats
nu ska jag ta en kopp te och sätta mig framför brasan

7 comments:

Anonymous said...

Happy Valentine Gail!!! Kom till Skåne o hälsa på ngn gång!!!! :-)
kraam Lottie

Anonymous said...

Grattis till alla utmärkelserna. Dem har du verkligen förtjänat. Kul att Maj fick Brates vandringspris. Det har hon också förtjänat. Fina dagar nu men lite för kallt och för mycket snö./Mona

Anonymous said...

Gail! Grattis till stipendiet! och de andra priser o. medalj!
Hälsningar
från oss i Kolpelle

Anonymous said...

Grattis Gail! Det var roligt att du fick stipendiet för ni är så duktiga på nötvallning. Det var ni värda.
Ewa O Tea

Anonymous said...

Grattis till alla fina vinster. Det är ni väl värda. / Heléne o Lexa

gail said...

tack så mycket tjejer och grattis till thea som bästa allround hund

Anonymous said...

Bytt..