Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Monday, January 18, 2010

mild väder

äntligen har kylan försvunnet. nu har jag minus 1 utanför och det känns underbart. det går inte åt så mycket ved. vilket betyder att jag behöver inte kapa så mycket heller.
på onsdag fyller david 7 år! och jag ska till stockholm och fira den lilla gullungen. jag står för tårtan (som vanligt) och det blir säkert ett WII spel i present.
jag har kikat runt olika bloggar och det verkar som det är bara jag som inte tränar hund just nu. det är nackdelen med att inte har får hemma vinter halvåret, MEN det är skönt att slippa bära vatten och hitta en bra hö leverantör. jag är såååå sugen att komma ut till en fårhage, fårhus, VAD SOM HELST! och att inte tala om att komma ut i en nöthage. jag längtar till försommaren när gunilla (om jag får komma dit) släpper ut sina djur

2 comments:

Gunilla said...

Du är alltid välkommen till mej Gail. Jag längtar också till våren så man kan träna nötvallning. KRAM Gunilla

Anonymous said...

kom då.. så långt är det inte. Nina