Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Sunday, January 3, 2010

nya året

vad ska man säga om nya året?
KALLTo MYCKET SNÖ
det är ingen idé att gnälla om det, det är bara att gilla läget. jag har inte tränat mina hundar på JÄTTELÄNGE! och det dröjer JÄTTELÄNGE tills jag kan tränar hundarna igen.
jag har mycket jobb som vanligt, 1 ledig dag i veckan och en ledig helg vart sjätte vecka. men jag klagar inte. jag är så glad att jag har ett jobb att gå till varje dag. jag har mycket trevliga arbetskamrater och min "boss" magnus är riktigt trevlig. jag är mycket tacksam att jag är frisk och kan gå (eller sparka) till mitt jobb varje dag.
jag har blivit ansvarig för Södra Dalarnes Vallares hemsida. jag håller på att trixa lite här och där med färger, bilder och lite animations. skulle vara kul med material ifrån klubbmedlemmar också.
tar fram era bilder och berättelser och skickar till mig.
imorgon kommer sonen bobby och 2 av mina barnbarn david och christian. bilden ovan v till h
stella david elias christian

1 comment:

Anonymous said...

Såg bilden på nötvallaren med koskräck. Den platsen bokar jag!!
Jag och Yngve (? tror jag det är)
får väl trängas, hi,hi. Inte för jag tror han står där av samma anledning som jag skulle. Ja, kylan och snömängden håller i sig och det känns så surt att inte kunna träna.
Men och andra sidan.............. nej, det finns ingen andra sida.... eller?? "Fniss"
God fortsättning på 2010.
Heléne o Lexa