Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Tuesday, January 26, 2010

tråkig dag

idag åkte jag till västerås sjukhus med färdtjänst. inte för min skull men jag har tystnads plikt och kan inte förklara värför. skitsamma! när vi kom fram och var inne på avdelningen tänkte jag kolla tiden på mobilen, och hittade inte den!!!. jag fick låna en telefon och ringa hem till m....s pappa och fråga om han kunde titta efter den hemma hos m....s jag ringde igen efter en kvart men han hittade den inte. jag tror att den ligger i färdtjänstbilen, jag vet att jag hade den c a 1 minut innan jag gick ut genom dörren. efter en mycket bra dag på sjukhuset kom jag hem runt 5 tiden och m....s pappa hade spärrat min telefon, tack siwert :)
det var bara att sparka hem och släppa ut hundarna MEN jag hade tappat nyckeln till huset också, förmodligen på samma ställe som telefonen ShiiiiT tillbaka till m....s hus och låna telefonen, ringa till eva på udden och får tillbaka min reserv nyckel. det var 3 glada hundar som kom ut genom dörren kan jag säga.
nu har jag jätte ont i huvudet och ska tillbaka till jobbet om en kvart.
they say that shit happens but does it have to be at the same place all the time :0)

No comments: