Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Friday, January 29, 2010

träääääning

först så vill jag säga att jag har världens bästa vänner.
stort tack rolf för att du hjälpte mig med nytt lås till min dörr. jag ringde till rolf i onsdags och fick ett nytt lås i brevlådan igår. nu kan jag sova lugnt igen.
idag var jag till bråfors och tränade tillsammans med ännu flera av mina vänner. maggan, yngve, ulla karin, erika och micke. jag tycker att det gick bra fast hundarna var lite ringrostiga. jag behöver inte gå in på detaljer hur vi tränade men roligt var det. jag ser fram emot våren och en massa trevliga tränings tillfällen.
när jag kom hem ringde eva och ville har hjälp in med ensilage balar till fåren. vad tungt det var. allan sa att balarna vägde c a 650 kg!!! och det behövdes 2 stk ! piece of cake :0) två starka kvinnor och allan med spet, vips inne i fårhuset (inte riktigt så fort) men in kom dom iallafall
nu är det bara att ladda om till kvälls passet på jobbet

3 comments:

Anonymous said...

Jooo!, detaljer är alltid intressant.
De ger mig så mycket inspiration och ny lärdom. Vad bra att du har så många fina vänner. Både till fix (dörr) och trix (vallning). I morgon ska jag också trixa. Det ser vi fram emot. ha det gott / Heléne o Lexa

thisismylife said...

kan du messa mig från ditt gamla nummer. Undrar några saker;-) Kram

Anonymous said...

alltså den här jenny