Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Tuesday, January 27, 2009

nada

det händer ingenting just nu. för mycket snö för att träna hund, jag vill ha bra förhållanden för mina djur när jag tränar. :0(
försökte att åka spark med hundarna idag, nån hade grusat vägen så vi fick "gå" flera kilometer innan vi hittade en ogrusad väg. :0(
mycket gnäll på forumet :0(
min sons företag är på väg i konkurs, dåligt med jobb och för mycket personal :0(
åt saffrans pannkakor med hjortron sylt till lunch, mums :0)
sitter nu vid brasan och smuttar på ett glas vitvin :0)
tittar på mina hundar och är SÅÅÅÅÅ glad att jag har dom :0)
det finns mycket värre saker i livet än att jag inte kan träna mina hundar, jag kan gå ut själv om jag vill och jag kan mata mig själv och jag kan gå på toaletten själv.
snart är det vår och jag längtar fram till att träffa mina vallkompisar, Gunilla Spång here i come :0)
jag ska satsa på nöttävlingar i år och det är mest nötträning som gäller för oss.
nu ska jag fika och smaka på lemon curd som jag har gjort

1 comment:

Anonymous said...

Gail du vet ju att jag är dålig på att träna. Jag försöker hela tiden skärpa mig men så fort jag kommer igång med träning så rasar det ner en massa snö eller något. Du kan dock sitta vid brasan med gott samvete, du håller ju alltid igång.Sitt gärna en stund till så kan jag också känna mig lugn./Mona