Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Friday, January 9, 2009

new zealand

jag kastade min flygbiljett i onsdags och har bara tänkt på att jag sitter här i kalla sverige istället för i new plymouth hos min syster. jag skulle har varit på en 2 månaders semester nu men var tvungen att avbeställa resan. shit happens !!!!!!!
nästa resa blir till oman där jag ska besöka min brors grav.
på söndag åker jag till söderbärke och firar valparnas 3årsdag. det blir bara lyn dot ben och don/liz.
på måndag åker jag till borlänge och tränar hos erika, ska bli kul. vi kör på får OCH nöt.

1 comment:

Anonymous said...

Men kära nån då! Vad himla trist. Fick du tillbaka dina pengar, för det var ju länge sedan jag läste att du betalt din biljett? Hoppas du får det bra med dina hundar och träning och sånt hemma i kalla Sverige istället. Hur har det gått med Liz och Nap förresten?
Vi kom hem inatt efter ett dygns resande. I Frankfurt var det minus 9 men när vi kom hem till Hässelby var det plus 5. Nu ska vi snart åka iväg och hämta hundarna.
Hälsn Cathy och Ron