Killiebrae Liz

Killiebrae Liz

Friday, January 2, 2009

the new year

vad händer 2009 ?
för det första så hoppas jag att min familj behåller sin hälsa. saknaden efter min bror har varit mycket stor. jag räkna med att åka till Oman med mina systrar i Juli och besöka alans grav
jag hoppas att jag har ett arbete i 365 dagar. no job no money honey!
jag skulle bli mycket glad om mina hundar fungerade på banan i år. jag ska satsa på nöttävlingar med alla 3.
det ska bli mycket spännande att uppleva mitt hus och trädgård på sommar halvåret (eller fjärdedels året beroende på vädret)
jag lämnar inga nyårslöften, det är töntigt tycker jag.

2 comments:

Anonymous said...

Jag ger heller inga nyårslöften, det är dömt att misslyckas! Oftast lovar man ju så trista och tråkiga saker som blir svåra att hålla! Nä, bästa att låta bli...:-)

Anonymous said...

Håller med. Har inte ens tänkt på att jag skulle kunna ge nyårslöften. Jag får nog ta´det som det kommer. Jag får ju försöka göra så gott jag kan och hoppas på god hälsa. Jag kanske kan önska lite pengar också?/Mona